HØSTTUR

Litt orientering om høstaktivitet

Medlemmer i Brumunddal Pensjonistforening Turkomiteen inviterer til en tredagerstur til BARDØLA HØYFJELLSHOTELL, GEILO I TIDEN 17. - TIL 19. AUGUST 2020 INKLUSIV TUR PÅ FLOMSBANEN PRIS PR. PERSON KR. 4000 I DOBBELTROM - I EKELTROM KR. 4.600 I PRISEN INNGÅR BUSS OG DET SOM ER NEVNT NEDENFOR

DAG 1: KL. 09.00 - AVREISE FRA BRUMUNDDAL JERNBANESTASJON

DET BLIR EN STOPP MED KAFFE OG TO HALVE RUNDSTYKKER ANKOMST BARDØLA HOTELL PÅ ETERMIDDAGEN. VI VIL DA FÅ EN ORIENTERING OM HOTELLET. MIDDAG PÅ HOTELLET

DAG 2: CA. KL. 09.00 AVREISE FRA HOTELLET

- DAGSTUR TIL FLOM KJØRETID TIL FLOM ER CA. TO TIMER CA. KL. 11.00 KAFFE OG TO RUNDSTYKKER PÅ FLOMSBRYGGA KL. 12.20 FLOMSBANEN TUR/RETUR FLOM /MYRDAL/FLOM MIDDAG PÅ BARDØLA HOTELL.

DAG 3: HJEMREISE ETTER FROKOST. TUREN GÅR OM FAGERNES HVOR VI BESØKER NORAKER RAKFISK MED OMVISNIG PÅ HJEMVEIEN BLIR DET LUNSJ/MIDDAG.

PÅMELDING OG BETALING TIL KONTO 1810.48.01435 INNEN 30.JUNI 2020. OPPLYSNINGER FÅR DU VED HENVENDELSE TIL JENS TELEFON 413 14 651

Flåmsbanen har blitt beskrevet som en av verdens mest spektakulære togreiser, og det er en av de mest populære turistattraksjonene i Norge. Toget kjører fra enden av Aurlandsfjorden, en sidearm av Sognefjorden, og opp til høyfjellet ved Myrdal stasjon. Reisen viser Vestlandets vakre natur fra sin beste side. l løpet av en liten time tar toget deg fra havnivå ved Sognefjorden i Flåm til høyfjellstasjonen Myrdal som ligger 867 meter over havet. Myrdal er også en stasjon på Bergensbanen. Bardøla ligger i nasjonalparklandsbyen Geilo. Vi er offisielt Nasjonalparklandsbyhotell og det er vi stolte av. Bardøla fremstår som Geilos klassiske høyfjellshotell, med et sterkt fotfeste i det brede marked – et av Norges mest besøkte hotell