Trysilbygda har ei aktiv pensjonistforening

Sprekt pensjonisttilbud i Trysil

Trysil pensjonistforening er godt i gang med 2013-programmet. Det byr på mange og varierte tilbud. Bli med !

"Fredagskaffe", bowling, boccia og mye annet står på aktivitetslista til den driftige pensjonistforeningen som går i bresjen for tiltak som styrker folkehelsa i skogkommunen. Her blir både fysisk og mental helse ivaretatt.

Bowlingen er populær
Her er "terminlista" for bowlingglade pensjonister i Trysil:
8/1, 22/1, 5/2, 12/2, 5/3, 12/3, 2/4, 16/4, 23/4, 7/5 og 14/5. Bowlingspillet foregår på Radisson Blue.

Boccia på Trysil hotell
På disse dagene kan du spille boccia:
15/1, 19/2, 26/3,

Medlemsmøtene dette halvåret
Møtene holdes på Trysil hotell og starter kl. 1100:
29/1, 26/2, 19/3, 30/4, 28/5.

"Fredagskaffen" er som navnet sier hver fredag på Borgstad (lokalet til ungdomsklubben) og er åpen kl. 1100 - 1300. Her kan du kjøpe nystekte vafler og nykokt kaffe for en billig penge. Her er det sang og musikk,- kort sagt skikkelig trivelig ! "Fredagskaffen" er åpen for alle pensjonister i Trysil. Siste åpningsdag dette halvåret er den 7.juni.

Turer
Foreningen har ingen arrangementer i juni og juli. I stedet tilbys medlemmene turer. Det blir en dagstur pluss en 4-dagers tur.