Sosialt og muntert  på en av postene i naturstien. Bildet er fra samlingen i 2016.

1.februar starter påmeldingen !!!

Startskuddet for påmelding til årets pensjonistdager på Savalen går klokka ni den 1.februar. Da sitter bookingsjefen på hotellet klar med penn og papir!

Etter ryktene å dømme blir det rift om plassene på årets aktive pensjonistdager på Savalen. Programmet er noe utvidet fra i fjor slik at absolutt alle skal finne noe de har lyst til å være med på.
Som i fjor går Pensjonistforbundet Hedmark, fylkeskommunen og Savalen-hotellet sammen om arrangementet og med PF Hedmark som teknisk arrangør.

Prisene er uvanlig låge takket være subsidiering fra alle tre arrangørene. Samlingen 19.-22.juni er åpen for aboslutt alle pensjonister i Hedmark, uavhengig av medlemskap. Og aktivitetene er lagt slik opp at også de med bevegelsesvansker kan delta. For eksempel asfaltert sti i terrenget der naturstien arrangeres.

Hotellet setter opp buss fra/til Hamar, og bussbillettene bestiller du samtidig som du melder deg på.

Påmelding kun til Savalen Fjellhotell & Spa, tlf. 62 47 17 17.