Fra en av våre mange medlemsturer

Bli med i Stange pensjonistforening !

Stange pensjonistforening er samlingsstedet for alle eldre i den sentrale delen av kommunen. Bli med du også !

Stange pensjonistforenings målsetting er å fremme de økonomiske, helsemessige, kulturelle og samfunnsmessige interessene blant eldre i kommunen.

Foreningen ble stiftet i 1971 og har 154 medlemmer. Gjennom medlemskap i Pensjonistforbundet og Pensjonistforbundet Hedmark er vi med på å påvirke vår egen "hverdag". Forbundet har mer enn 250.000 medlemmer, og mer enn 10.000 tillitsvalgte og frivillige som daglig jobber for å styrke hverdagen til landets pensjonister.

Stange pensjonistforening har faste medlemsmøter hver tredje mandag i måneden, unntatt om sommeren. Møtene holdes på Meierisalen med start kl. 1800. Her behandles aktuelle saker, men møtene er også sosiale treff. Dessuten er vi ute på turer og har selskapelige sammenkomster. Vi ønsker å være en sosial arena.

Styret i foreningen vår (2019):
Henny M. S. Harms, leder (tlf. 952 37 248)
Kjell Arne Johnsrud, nestleder (tlf. 918 08 019)
Torill Nilsen Sommer, kasserer (tlf. 482 042 96)
Else Liberg, sekretær (tlf. 478 716 65)

Arve Iversen,  styremedlem (tlf. 951 43 103)
Egil Martinsen, styremedlem (tlf. 413 14 429)

Vi vil gjerne ha flere medlemmer. Derfor ønsker vi både "unge og gamle" velkommen. Ønsker du å bli med,- ta kontakt med oss i styret !

Kontingenten er årlig 360 kroner.
Medlemskapet gir mange fordeler. Du får tilsendt bladet "Pensjonisten" 7 ganger i året. Videre får du rabatter på bl.a. If forsikring, Toyota og Lexus, elsykkel, reiser m.m.

Hvis du bor i Stange, men langt unna sentrum, kan vi nevne at Pensjonistforbundet også har foreninger i Ottestad, Ilseng, Åsbygda, Vallset og Tangen/Espa.